مدرسه‌های غواصی بین‌الملل SSI

 مدرسه‌های غواصی بین‌الملل SSI

اسکوبا اسکولز اینترنشنال Scuba Schools International یا SSI یک سازمان آموزشی غواصی است. SSI هم اکنون دارای بیش از ۲،۵۰۰ نمایندگی مجاز در ۳۵ منطقه در سراسر جهان است.

این سازمان آموزشی برنامه های آموزشی غواصی برای تمام سطوح را ارائه می دهد. همچنین SSI برنامه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان ۸-۱۲ سال که به نام رنجرز خوانده شده است را نیز ارائه میدهد.

گواهینامه ها و برنامه های آموزشی SSI در سراسر جهان به عنوان یک عضو شورای جهانی آموزش غواصی تفریحی و فدراسیون زیر آبی اروپا به رسمیت شناخته شده است.

تفاوت عمده بین SSI و سازمانهای دیگر آموزش غواصی مانند NAUI ، CMAS ، BSAC و دیگران این است که دوره های SSI به مانند دوره های آموزشی PADI بر اساس استانداردهای غواصی در نظر گرفته شده است و برای اطمینان از کیفیت آن در سراسر جهان تحت پوشش شورای جهانی آموزش غواصی تفریحی قرار گرفته است.اسکوبا اسکولز اینترنشنال گواهینامه ISO در رابطه با استانداردهای غواصی را در اول ژوئن ۲۰۱۰ دریافت کرد.

دفتر مرکزی SSI در فورت کالینز ، کلرادو است و توسط رابرت کلارک در سال ۱۹۷۰ تاسیس شد.SSI در سال ۱۹۹۹ با NASDS ادغام شد.

Logo

مرکز غواصی ایران با هدف افزایش علم وشناساندن این رشته مفرح در کشور عزیزمان ایجاد شده است نویسندگان این سایت از غواصان کار آزموده و با سابقه می باشند و استادان و مدرسان در باﻻ بردن سطح علمی این رشته در ایران در کنار ما خواهند بود.

logo-samandehi